PENSAR ÉS TRIOMFAR
LA PUBLICITAT A TRAVÉS DE LA HISTÒRIA
IVA incluido
Descripción
El llibre de Lluís Costa explica la publicitat des de la història: què passava, per què passava i on passava. Segons quins moments d e l'activitat publicitària serieninintel·ligibles sense la crònica sociopolítica de l'època. El gran mèrit dePensar éstriomfarés que l'autor, amb cada plat de crònica publicitària puntual, hi serveix unacompanyament que no és només bon maridatge sinó el comple ment històric que fa més rigorós, atractiu i saborós l?àpat literari. Si hagués d'explicar el llibre diria: «Aquí trobaràs les claus per entendr...Estado: Disponible para compra online en 4-5 días
Disponibilidad
Cómpralo ahora y te lo enviaremos cuando tengamos stock. El cobro a tu cuenta se realizará sólo cuando se envíe el producto.
DetallesEDITORIAL UOC
2016
238 Páginas
Formato: Rústica
ISBN: 9788491160335
Idioma: CATALÁNMateria: Publicidad